افزایش سرعت یادگیری تا 10 برابر از دانشگاه استنفورد دانلود ویدئو رایگان

مشاوره رایگان در تلگرام و واتساپ
مشاوره رایگان در تلگرام و واتساپ

کسب درآمد 17 میلیون تومانی در 24 ساعت - آرا دانشجوی دوره آربی از کالیفرنیا

  • 4.7k
  • 0

 زمان کمی را به کسب و کار آمازون اختصاص می دهم چون کارها به صورت روتین انجام می شوند - آرا دانشجوی دوره آربی

دنبال نمودن افراد موفق می تواند مسیر را برای ما مشخص نماید و انگیزه ای باشد برای شروع راهی که قصد پیمودن آن را داریم. گاهی تنبلی، باورهای محدود کننده و... مانعی برای شروع کسب و کارهای جدید می شود. کسب و کارهایی که می توانند ما را از المان زمان و مکان جدا نمایند و آینده درخشانی دارند. در اینجا در قالب یک مصاحبه از تجربیات آرا عزیز در این زمینه استفاده می کنیم.

 

 

آشنایی شما با دوره آربی چگونه بود؟

آرا هستم، 36 ساله از کالیفرنیا، دانشجوی دوره آربی. حدود 10 سال می باشد که با سایت آمازون آشنایی دارم و بیشتر خریدهای خود را از وبسایت آمازون انجام می دهم. در این سالها چندین بار قصد داشتم کسب و کار آمازون را شروع کنم ولی وقتی وارد سایت آمازون می شدم و جزئیات زیاد این کسب و کار را می دیدم صرف نظر می کردم. تا اینکه در بازه ای از زمان تصمیم گرفتم شغلی داشته باشم که کارفرمای خودم باشم و بیزینس خود را دنبال نمایم. به صورت اتفاقی با دوره آقای عزت خواه آشنا شدم و این بار بر ترس خود غلبه کردم و این کسب و کار را شروع کردم.

دوره آربی را چندین بار تماشا کردم و گام به گام با آموزش های دوره پیش رفتم. دوره آربی خیلی جامع و کامل می باشد. دوره های دیگری هم وجود داشت ولی جزئیاتی که در دوره آربی مطرح شده است در آن دوره ها وجود ندارد.

برای انتخاب محصول خود چقدر زمان گذاشتید؟

زمان زیادی برای انجام این کار داشتم. من بررسی های لازم را در سایت آمازون انجام دادم و با استفاده از نرم افزارها محصول خود را انتخاب نمودم و در ابتدا یک نمونه سفارش دادم و نمونه را از همه جوانب سنجیدم و بعد از بررسی های زیاد 520 عدد از آن محصول را سفارش دادم. من به طور میانگین فروش 8 الی10 محصول را در یک روز دارم.

برای محصول خود چند ریویو دریافت کردید؟

من برای محصول خود 17 ریویو (Review) دریافت کردم. چند ریویو منفی دارم که مربوط به محصول من نمی باشد و در خصوص نحوه ارسال محصول و مواردی از این قبیل می باشد که با استفاده از راهکارهای موجود در حال بررسی آنها هستم.

در سه ماه آینده چه میزان فروش خود را می توانید افزایش دهید؟

فروش خیلی خوبی بر روی محصول خود دارم و آینده روشنی را برای آن می بینم. قصد دارم تعداد بیشتری از این محصول را سفارش بدهم.

نگرانی های شما در این مسیر در چه زمینه هایی بود؟

مسیر برای من خیلی هموار بود و با علاقه به این کار، راحت‌تر توانستم این کسب و کار را شروع نمایم. بیشتر نگرانی های من زمانی بود که باید هزینه هایی برای تبلیغات پرداخت می کردم و نمی دانستم نتیجه ای در بر دارد یا نه. به مرور زمان به این نتیجه رسیدم که برای موفقیت در هر کسب و کاری در ابتدا باید سرمایه ای گذاشته شود تا بتوانید به موفقیت برسید. دیگر نگران این هزینه ها نیستم و با دید بهتری این مسیر را ادامه می دهم.

نظر شما در مورد تیم پشتیبانی عزت خواه دات کام چیست؟

من از تیم پشتیبانی خیلی راضی هستم و در این مسیر کمک زیادی به من کردند. خیلی مواقع آنها پیگیر مشکلات بودند و پیگیری‌های خیلی خوبی در این زمینه داشتند. 

برنامه شما برای آینده چیست؟

من در حال حاضر زمان کمی را به کسب و کار آمازون اختصاص می دهم چون کارها به صورت روتین انجام می شوند و فروش خوبی دارم. برای همین قصد دارم در کنار این کار، کسب و کارهای اینترنتی دیگری را هم شروع نمایم و مطمئن هستم که به موفقیت های زیادی دست پیدا می کنم.

 

من همین الان میخواهم به دوره آربی ملحق بشوم و با جدیت دوره را شروع کنم

آموزش دوره فروش در آمازون

 

برای مشاهده ویدئوهای سایر همراهان و نتایج دانشجویان دوره های سایت روی لینک زیر کلیک کنید

نظرات دانشجویان دوره آربی

 
نویسنده:
https://ezzatkhah.com/earn-millions-per-day
ezzatkhah

به اشتراک بگذارید

امتیاز شما به این مطلب

تعداد امتیازها: 2

مطالب مرتبط